Florida it is!

Ja, alltså inte florida, miami, alligatorer, sol å bad... Nej, pizzan Florida såklart! Haha, satt här hemma, sjuk å gnällig som jag är och ville mätta mitt gnällande med en fet pizza.. Syrran skulle hämta mat egentligen men sviker mig i sista sekund.... Men, som tur är har man underbara grannar :) Pappa går över till grannen och ska fråga om jag får låna hans bil ner å hämta mat. Påväg ut möter han den andra grannen Kim, å han erbjuder sig att åka ner själv å hämta mat till mig samtidigt som stefan säger att jag får låna bilen. Toppengrannar eller vadå? Men jag behöver röra på mig lite efter att suttit inne i 4 dagar snart så jag brummar ner å köper pizza å en påse pim pim. Så nu klarar jag mig ikväll också!

Tjock? Ja! Men just nu bryr jag mig inte... Inte ett skit. Ångesten kommer senare... Den dagen den sorgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0