Idag sken solen :)

Fan. Ja som skulle träna idag. Men jag hann faktiskt inte... eller jo, men typ inte.. :S Skit samma. Jag åt iaf en supergod och nyttig middag. Den bestod av stekt lax som jag marinerat med sweet chili, lime, vitlök och olivolja. Sen ugnsrostade jag morötter och lök tillsammans med olivolja´och vitlök. Sen för att göra det ännu godare gjorde jag en liten fräsch sallad med avokado och mango i :) Så nu är jag mätt och nöjd, ska snart krypa ner i sängen och glo på DH.

Tråkigt men sant, imorgon är det bara 3 dagar kvar på fyran. Det är med en klump i halsen jag säger det. :( Ska bli skittråkigt att lämna alla underbara människor, Janina, Willers, Malin P, Jonas, Kajsa, Mia, Cissi, Ja alla! Millan också förstås! Har varit så underbart.

Jaja, innan jag blir helt deppig ska jag säga hejdå till er. Vi höres imorgon!


Kommentarer
Postat av: mamma

Va´ duktig du är på att laga mat! Jag är helt chockad! Ska kolla in vädret idag. Kram mamma

2009-04-01 @ 09:57:58
URL: http://missroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0