illa jag mår illa, dansfeber eller vadå?

Illa jag mår illa! Yes I do... Har inte ätit ett skit idag. Förutom en liten tårtbit eftersom Leffe fyllde år, så de kan ju vara därför  jag fortfarande mår skit^^  ... Men men.

Nu sitter jag hemma själv i soffa under mitt täcke och kollar TV.Helt okej faktiskt. Ska sova tidigt ikväll. Träffade Tove en sväng idag, fick även låna Farbror Matz bil så jag slapp gå till centrum ^^ Nejmen jag skulle låna den å åka lite längre men jag orkade inte så jag brummade till centrum trots det fina vädret... Men Tack snälla Matz i alla fall! :)

Någon som kikar på Lets Dance? Jag funderar på vilka det blir i finalen näste fredag.. Det är svårt alltså... Om man bara kollar på tekniken så är det ju Laila och Morgan, men å andra sidan så är ju Magnus grym med tanke på att han är så pass stor och verkligen inte byggd för dans samt att han inte har någon som helst erfarenhet. Så, det ska bli kul å se vem som åker. Kan bli precis vem som tror jag.



Bilder: TV4 Presstjänst


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej min lilla darling!

Jag är så arg för att Morgan åkte ur Lets Dance! Dansa själv då, svenska folk!!!

Är i Luleå.

Kram mamma

2009-03-20 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0