Im a hustler

Helo Foaks! Im in Uppsala for the moment

Var ute på people igår, kollade på Adam Tensta. Rätt bra drag faktiskt. Synd bara att jag var nykter, för att jag fick så ont i fötterna att jag knappt kunde stå :S Eller det är skönt att va nykter men då tänker man på så mycket annat. Tex hur mycket prutt det luktar, eller hur folk kolla snett på en, eller den hemska smärtan i fötterna.... Jag stog ut till 10 i 2, sen drog jag med mig frida hem. Vi satte oss och vräkte i oss varsin påse med chips innan vi somnade in som små grisar.

Ute skiner solen, man blir så lycklig. Ska snart bege mig till bilen å brumma hemåt, känns som att detta kan bli en bra dag. Ikväll börjar Parlamentet på TV4! Underbart! Längtat efter det programmet, makes me laugh everytime! 20:30 ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0