Inga näsdroppar!!!!!!!!!!!! Fuck

Var är alla? Vad gör ni? Lever ni?

Sitter här hemma i soffan å snorar. Ringde till Tove för att prata å höra hur allt är med henne! Söta hon. Men inget svar, varken på telefon eller sms. Sen ringde jag till Emma, ville bara dösnacka med henne. Fina hon. Men inget svar där heller. Man undrar ju om de e upptagna eller om de bara inte har lust att prata med mig...

Har varit så sjukt onyttigt idag, jag intalade mig själv om att jag fick det nu när jag är sjuk :S.... Har druckit ca 1 lite cola.... Ätit massa mat. Å nyss tryckte jag i mig en stor skål vaniljglass med choklasås å maränger. Utöver det åt jag typ 30 maränger till bara för att de e så gott.... Träningen kan slänga sig i väggen efter detta.... Fan va jobbigt...

Måste in till jobbet imorgon, trots att jag känner på mig att jag kommer må ännu sämre då. Men jag har lovat att fixa lite saker innan jag blev sjuk... Plus att Linn är ledig så jag mste ansvara för hennes projekt... Men de e väl bara till att knarka ipren å ta sig i kragen...

Nu ska jag krypa ner å försöka sova, UTAN näsdroppar och det skrämmer mig! jag kommer få panik och inte kunna andas... Hatar att inte ha näsdroppar... FUck! Jaja, får väl ligga vaken tills jag inte kan vara det längre.. Kan ju glömma att skönt å trött somna in, får pinas till söms istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0