Ja ni. Vad ska jag säga? Förvirring...

Asså, fan va pissig jag känner mig. Har tjatat om att göra något, gnällt över att jag är ensam. Sen blir jag erbjuden taxi, umgänge och massa. Men långsint och envis som jag är tackar jag nej, även om det tog emot. Men jag hade precis insett, och övertalat mig själv om att inget händer, att jag lugn och nöjd skulle krypa ner ensam i min säng, sova och vakna upp med gott samvete imorn, pigg och nöjd. Men jag kan inte hjälpa att bli arg på mig själv hur jag än gör. Nu känns allt lika pissigt igen. Förlåt, förlåt. Men jag har mina orsaker, tror jag? Jag håller på det iaf, eller jag försöker tro på det iaf.

Ja som ni märker så är jag liiiite smått förvirrad. Är nog lika bäst att jag kryper ner, sover och åtminstonde vaknar imorgon med något som helst samvete kvar.

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0