Krokofantbaren är öppen!

Detta företag alltså.... Glöm att man kan försöka vara nyttig här. Varje dag bjuds det på något gott. Antingen för att man firar bra tittarsiffror, priser, premiärer.  osv osv.. På fredagarna bjuds det på gott bara för att. Alltså, egentligen har jag inget emot det. Jag gillar godsaker såsom tårta, champagne, buillar kakor, chips.... Och idag bjuds det på Krokofanter. Fick ett mail där det stod: " Krokofantbaren är öppen!" Haha, Körslaget trailern har tydligen vunnit något pris så det firades med krokofanter. Gott men onyttigt, jag som redan är så fet vill inte bli fetare :/ Men men. Solen skiner och jag är trött. Riktigt jävla orkleslös... Ska jag orka träna ikväll? Jag har inte gjort det på veckor och jag orkar aldrig ta mig i kragen å börja igen :/  Eller ska jag ut å promenera i helgen istället? Som en mjukstart.. Ja, vem vet.. Det är nog bara jag. Hehe.

Nu ska jag fixa lite dvder sen får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0