Long, blonde and Beautiful!

Fortfarande sjuk. Men ingen feber just nu, kan iofs bero på att jag har tagit ipren men ändå. ska beställa löshår idag tror jag :D Har funderat på det rätt länge nu. Vill iaf ha till studenten, plus att jag provade sätta i Fridas för ett tag sen. helt fel färg men ändå. Såg ut som en helt annan människa. Tror det är precis vad jag behöver. få vara någon annan för ett tag. Har haft mailkontakt med en jättetrevlig tjej från www.rapunzelofsweden.se angående lite frågor kring deras löshår. Jag frågade vilken färg jag skulle ha, den ljusaste de hade var #60. Den ser superljus ut på hemsidan å jag var nära att beställa den. Men som tur var mailade jag denna tjej innan å frågade, bifogade en bild på mitt hår. Fick svar på 2 sekunder och hon var superärlig å sa att den blonda inte är så blond som man tror och att jag inte skulle bli nöjd. Så hon tipsade mig om en färg till hon hade, som ännu inte fanns på hemsidan. Den hette vitblond och skulle passa mig perfekt. Så nu ska jag snart skicka min beställning till henne. Clip on blir det, så behöver jag inte ha den hela tiden. Blir nog toppen tror jag. :)

Sen en annan rolig sak. Fick en kommentar på bloggen idag från en Tjej som hette Caisa. Hon hade fått höra av en kompis att hon såg ut som tjejen i Kattis trailern. Men det är ju jag, sen på nåt konstigt sätt hittar hon min bloggoch konstaterar att vi båda bor i Bålsta :) Vilket sammanträffande va? Tyckte det var lite kul iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0