Lördag på mitt lilla rum

Hejsan svejsan. Gårdagen var okej. Jag var ute på krogen här i bålsta. Det var studentfest. Dansade lite. Men vid 1 typ blev jag så otroligt trött att jag inte orkade vara kvar. Ville bara sova. Kan bero på att jag inte ätit någon form av mat sen kl 12 på dagen. Alla sa att ja skulle vara kvar men jag var tvungen att ursäkta mig och gå hem. Eller jag ringde taxi, det spöregnade/snöade uta så ja kunde inte gå. Så vid kl 1 brummade jag hem, Drack ett las mjölk å åt en gorbys sen slumrade jag sött. Jag ångrar mig inte ett dugg att jag drog hem. Kanske att jag var tvungen att åka taxi men annars var det bara skönt. Jag ville egentligen inte gå ut just för att ja va trött, men men man e bra dum ibland.

Idag vet jag inte vad som händer..... Vill bara sitta hemma  mysa med chips å cola. Men nu ska pappa å kenneth vara här å kolla schlagern. Inte för att de inte får det men de e ändå jobbigt... Men men jag får väl klara mig iaf.. Inne på mitt lilla rum...

Kommentarer
Postat av: Ida S

Hej amanda. Jag har slängt iväg ett mejl till dig, vet inte hur ofta du kollar den så jag tänkte bara att jag skulle skriva en kommentar här, eftersom jag vet att du skriver ganska ofta. Och en sak jag glömde i mejlet, är det något du vill ändra på av det jag skrivit så är det bara att göra det. du fattar vad jag menar när du läser det sen. ha det bra :)

2009-03-15 @ 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0