Mommo å Moffa! <3

Helloo People!

Ja, det hände inte mycket igår. Gick å la mej vid 2 tiden och sov som en stock. Körde ju min farbror och Maria till Uppsala å hämtade de runt 12 inatt. De hade varit på flustret å haft kul! Innan jag åkte hem å la mig hälsade jag på Carro å några andra på en fest sen brummade jag stillsamt hemåt å sov.

Nu har jag kommit hem från stallet, där har jag inte varit på hur länge som helst! Kollade på en hoppkurs som hölls av Helena Persson så det var skoj. Träffade syster min också :) Nu väntar jag på att Min andra farbror, Per ska ringa så ja kan åka å lämna bilen :) Annars så sitter ja i soffan å kollar på Life of Ryan på MTV å degar. Ska äta middag med mommo å moffa ikväll! :D saknar de, å skäms för att jag aldrig e där å hälsar på... Man tar allt för givet, att de finns där hela tiden.. Man glömmer visa uppskatting, man bara tror att genom att man lever å finns så... Ah, men det vet jag att så funkar det inte... :/ Jag älskar mina morföräldrar jättemycket... Det inser man extra mycket nu när man aldrig har tid att hälsa på de... Men ikväll så ses vi! Härligt! Ska nog köpa en bukett tulpaner till de också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0