Sjukaste plåtningen/trailern ever

Alltså. Egentligen vill jag inte visa detta för er. Men jag måste väl....Har nämligen varit på plåtning/inspeling hela dagen!  Halv 5 imorse ringde klockan. 7 mtte ja upp Mia Balkow utanför fyran, kvart i 8 var vi ute i studion/lokalen i Alby där allt skulle spelas in. Skithäftigt ställe med högt i tak.
 
Idag skulle pressplåtningen + trailern till Talang 2009 spelas in. På plats förutom filmteamet var: Charlotte Perelli, Bert Karlsson, Johan Falck, Tobbe Blom och Marko Lehtosalo (Markoolio): Härligt gäng och alla var på strålande humör nästan hela dagen trots att den var lång. Grejen är den att jag skulle vara med på kampanjen.. Som en snapsvise sjungande kräfta... Heeeeeeeeeeelt sjukt. Aldrig gjort något sjukare i mitt liv. Hela teamet + talangmänniskorna skrattade så de grät när mina scener spelades in. Ni kommer fatta själva när ni ser det.... Här kommer lite dåliga bilder från dagen. Ska få bättre av fotografen själv imorgon så ja kan lägga upp. för trots att jag skämt ut mig för inte bara sveriges 3 största talangkunniga ögon, utan ett rutinerat filmteam, tobbe å marko och HELA SVENSKA FOLKET!  Trots detta så är detta en dag jag aldrig någonsin kommer att glömma. Hahha.

   Lite fix med rökmaskin    Lokalen     

Vänta, det blir värre.. Mycket värre...


Ja, ni ser rätt.. Det är jag.... Men de blir värre i trailern sen..




Joel var robot.. Sämst men så sjukt rolig!



Gruppbild.



Robin fick vara sexig å stänka ner sig med färg medans andra fick vara åtlöje ^^


Vill iaf säga tack för en otrolig dag. Sjukt jobbig (15 timmar) men lärorik, rolig, och minnesfull dag. Tack alla!

Kommentarer
Postat av: syster

hahahahahaahahahahahaha kan du inte se ut så jämt??? hahahahahahahahahahahaha när får du se klippet?



2009-03-17 @ 16:31:38
Postat av: Anonym

Hejsan! Jovisst, jag fick inbjudan, men jag kommer tyvärr inte att kunna komma. Jättetråkigt, men en annan gång kommer jag!



Tack så jättemycket för inbjudan iallafall :)

/ paulina levo

2009-03-17 @ 16:41:41
URL: http://colaburk.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

Hej!



Ja den fick jag! tyvärr kan jag inte komma!

Hoppas ni får det skoj, och tack för inbjudan!

2009-03-17 @ 16:59:10
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: En Autografsamlares Värld

Hej!

Jo, jag fick mailet. Förlåt för jag inte svarat är inne i en praktikperiod just nu så hjärnan fungerar inte riktigt för tillfället. Så av den anledningen kan jag inte komma. Men tack för inbjudan =)

2009-03-17 @ 17:07:46
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Jenny Kullin

Hej !

Jag har inte fått någon inbjudan men det lät jätteintressant. Jag kommer gärna :)



2009-03-17 @ 19:11:05
URL: http://jennykullin.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp fick dem.

men för långt att åka tyvärr.

tack ändå

2009-03-17 @ 19:52:05
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Anna Lilith

helt underbara bilder ju ;)

2009-03-20 @ 09:50:31
URL: http://www.wargaflicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0