Slickat på rosings tutte? Javisst!

Hej där!

Rätt skön dag idag¨på jobbet. Fick sovmorgon till lunch efter en extremt långa dagen igår. Haft rätt stressigt men det har funkat ändå. Huvudvärken har kommit smygandes hela dagen, men jag har lyckats fokusera på annat å ignorerat den. Så nu dunkar det på rätt bra i skallen. Sitter å glor på "Den rätte för Rosing" sämsta programmet på TV just nu men ändå sitter några hundra tusen å glor på det varje tisdag..  Haha, jag slickade faktiskt på hennestutte förra veckan^^ Jo det är sant, dock var bröstet gjort av marsipan och kom från en tårta men ändå.. Haha!

Idag fick jag se Kampanj affischen för Talang 2009. Jag säger bara. Grymt! Haha, den är superfin, Linus har gjort ett kanonjobb som vanligt.. Synd bara att den där kräftfan tagit sig in i bilden å sabbat den ^^ Haha, nej men den blir toppen. Kan inte hjälpa att skratta. Lägger upp den här så snart jag fått den :) haha. Kommer bli kul. Det börjar närma sig Torsdag, och bloggeventet/minglet på fyran. ska bli kul att se vilka som kommer och hur det funkar. Det är ju trots allt en helt ny grej vi satsat på, så de ska bli superkul och se om det uppskattas av alla duktiga bloggare som kommer. :)

Nu ska jag ta lite glass! Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



hade faktiskt råkat deleta det mejlet ;) men jag vill gärna komma! skriv gärna tillbaka så jag vet det e konfirmerat =)



Tack!!



Carolina Neckelius

2009-03-17 @ 20:45:22
URL: http://kristall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0