Tjocksmock!

Hejsan hejsan :) Här sitter jag. Mätt, tjock å belåten. Kollar på Sveriges värsta bilförare. Så otroligt roligt program. Helt hysteriska personer som är med. skrattar rätt bra här i soffan ^^  äter turkisk peppar gör jag också, tillsammans med ett stort glas mjölk vilket jag tycker är så himlans gott! Kan ni tänka er att det är fredag imorgon? Sjukt vad denna vecka gått fort.... Tänk så tiden går. Snart tar man studenten.. And the what??

Funderar på vad jag ska göra imorgon? Ska vara med på parlamentet på eftermiddagen/kvällen så jag kommer hem rätt sent. Men jag funderar på om ja ska festa med tjejerna? Vore väldigt trevligt men jag känner att min budget inte riktigt håller för det, speciellt inte om vi ska ut nästa helg när DJ Quality spelar... Jag ska fundera på saken, för visst lockar det att röja loss med de underbara brudarna... Jaja får väl sova på¨saken ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0