Udda shopping

Nu har jag precis kommit till jobbet efter lite ärenden på stan. Köpt lite BodyPaint och jongleringsbollar. Ska senare idag ner till svt och hämta en Kanindräkt. Sen har jag en till överasskning, men den talar jag inte om nu. Sjukt kul/pinsamt iaf... Moahahaha.....

Fick veta igår att jag ska vara med på Robinson pressträffen den 20:e. Ska bli superkul att få medverka på en stor pressträff. Vi får även se det första avsnittet med alla deltagarna, programledaren samt journalisterna så de blir kul. Före alla andra liksom ^^ Det som tynger mig är att praktiken börjar lida mot sitt slut. Det är bara 3 veckor kvar. Tänk vad tiden har gått snabbt... Vill inte tänka på helvetet att komma tillbaka till skolan...

Idag har jag fått en egen fungerande telefon! Jippi! Har haft en tidigare men inte kunnat koppla.. Men nu kan jag de! Så det är mycket skönt. Från det ena till det tredje, nu fick jag en halstablett av Kajsa ;) bara för att jag tjatade så mycket om godis, så det var det närmaste hon hittade för att få tyst på mig ^^ haha, Söta hon. Nej ju ska ja sluta blogga å börja jobba. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0