Chillparty at my place

Oj oj oj. Mycket har hänt sen senast ;). Fast jag kommer inte ihåg vad jag gjorde i fredags? Jo just fan. I fredags spelade vi brännboll ett gäng vid övergran, jag körde bil. Sen åkte typ 7 pers hem till Netto och kollade på twilight och bara myste. Igår när jag kom hem från jobbet såg det mörkt ut för min del. Ensam hemma, ingen som gjorde något, ingen fest inga planer. Såg ut att bli ensamkväll med pizza å robinson,.  Men sen ringer jag emma och chansar, å då sitter alla tjejerna hemma hos tjackie och dricker vin å myser så jag brummar dit. Det hela slutar med att vi alla går hem till mig och festen fortsätter där. Helt okej och värd kväll. Dans, musik, gitarspelande och sjönsång med mera. Det negativa var ju bara det att jag inte sov en enda blund på hela natten och idag var min sista pluggdag inför en viktig inlämning..... Det har ju gått åt helvete.... Funderar på att stanna hemma imorgon för att denna måste bara bli klar annars får jag typ IG i historia? Ja usch fyfan... Ahhhhhhhhhhhhhh? Panik. Men det är ingen idé att jag sitter uppe nu, har noll idéer och har inte sovit på ett dygn typ, ska upp halv 6 imorn bitti för att hämta mamma på arlanda.. Jaja nu ska jag bränna en skiva sen sova... Bye!"

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gumman! Du, jag är sjuk idag, och har inga pengar på telefonen :( Skulle du kunna ringa och sjukanmäla mig? Vore jättesnällt. 900619-2109. du behöver ju inte publicera den här kommentaren ;> vore tråkigt om alla såg mitt personnr. hehe

2009-05-04 @ 06:54:05
URL: http://fridanvafan.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack,Tack! Va snällt av dig =)

2009-05-04 @ 08:50:06
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0