En fet vrist

Helo Boys And Girls. Seg dag. Gick upp rätt tidigt ändå, runt 9, käka frulle och satte mig å dega. Har gått runt med mina nya skor, supersnygga, dock är de svintrånga runt min feta vrist. Så jag går å färsäker töja ut de, ont så in i helvete gör det men det ska nog gå vägen. Just nu sitter jag å skriver i princip den sista läxan till skolan, skönt! Senare ska jag åka å jobba, dock vet ja inte om jag får låna leffes bil då syrran var så klantig å tog med sig bilnyckeln till Katrineholm, dumbass! Jaja. Får väl försöka meka med min cykel så ja kan cykla ut med den. Någon vet hur man fixar ett skevt hjul? Eller växlar som inte fungerar?

Egentligen skulle jag åka in till stan idag å kolla på en klänninga till skivan i sturegallerian. Men ingen ville följa med å ja ville onte åka helt själv, blir liksom inte lika kul då :/ Får se om jag åker imorgon och om emma eller Nett kanske följer med. Vore bra att ha med sig ett lite smakråd :)

Har även knystat ihop en inbjudan till min studentmottagning som pappa nu ska skriva ut så vi kan skicka ut den idag eller imorn! Blir nog bra det ska ni se! Nu ska jag plugga vidare. vi hörs! Bye!


Kommentarer
Postat av: Hanell

Ja man hoppas på att få en liten söt inbjudan ;)



Längtar så mycket till din student!!! kommer bli grymt!

PUSS

2009-05-20 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0