Stress och glädjebesked!

Puh! Vilken dag! Massa onödig stress, försov mig imose, cyklade iväg till skolan osminkad, med militärkeps på huvudet för att täcka mitt skitiga hår(observera att jag skulle tvättat det om jag inte försov mig). Sen väl i skolan blir det en massa prat och stress om studenten, det ena ska fixas, det andra ska betalas, stress stress stress säger jag bara!

Men men, nu är jag iaf hemma, alldeles lagom mätt efter ett litet mellis, nyduschad och rätt glad. Jag är mest glad över att de ringde från utbildningen nyss och sa att jag är antagen till intervju, så jag är en av de 25% utvalda till att komma till intervju. Sen måste jag slå bort hälften av dessa för att sen bli antagen, men det är en början iaf! Medieinstitutet here I come! :) Jippi

Nu ska jag knaka upp å hämta bilen och brumma ut till jobbet! Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0