Trevligt att träffa nytt folk

Egentligen har jag inte tid med att sitta här. Men skit samma. Dubbelt upp med plugget efteråt. Idag har jag redovisat i skolan och redigerat klart min radioteater! Nästan iaf. Det känns skönt, den är kanske inte den bästa men den funkar iaf. Jobbade över 3 timmar ungefär för att hinna klart. Bussresan hem sedan var väldigt trevlig. Trots att bussen var snorfull och det var varmt, jag satte mig längst fram bredvis en tjej och hennes 1 åriga pitbullterrier som satt i hennes knä. Så himla sööt! Jag såg att han inte rikgtigt fick plats i hennes knä så jag tog hans lilla rumpestump och lade han i halva mitt knä så att han fick det skönare. Då somnade han sött! :) Matten till Enzo som han hette var supertrevlig och vi pratade m allt möjligt. Kul att bara spontant träffa så trevliga människor på lite annorlund ställen. Synd att det aldrig är så med killar bara.... ^^ Nu ska jag sätta mig och försöka skriva en projektrapport.. *Suck*

Kommentarer
Postat av: millapilla

Sv: jag ska mysa med min kära pojkvän :) tihi

2009-05-14 @ 17:53:50
URL: http://millrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0