Trött som ett as, nere som en skit

trött som ett as är jag!!! ah, skullle behövt göra sjuttioelva läxor idag en kom hem kl 6, lagade mat, diskade och sen satte mig för att plugga. Har hunnit med 1/2 läxa å nu går ögonen i kors på mej. Imorgon kommer jag behöva jobbar över ett antal timmar i skolan för att hinna klart med lite ljudmediasaker. Bland annat radioteatern som kommer bli ett stort fiasko.

Det är sjukt dålig stämning i klassen nu föressten. Och jag är förmodligen anledningen. Trist med tanke på att jag inte vill någon illa och vill de flesta väl. Ibland kan jag inte bara hålla käften när jag tycker något, speciellt när jag vet att alla sitter inne med samma sak. Förlåt, ni vet vilka ni är. Men jag tycker att ni skulle kunna släppa det, rycka upp er och gå vidare. Låt inte en skit som mig förstöra stämningen i resten av klassen på grund av att ni e på dåligt humör tack vare mig. Inte långt kvar nu, sart slipper ni alla mig och min skit. Tack å godnatt!

Kommentarer
Postat av: malin

är du dum eller!? du kan inte få andra att bli på dåligt humör, eller dra ner stämningen, och hur mycket du än skulle kunna försöka, så är det ändå upp till var och en hur jävla fjant man är som orkar bli sur för att någon annan är de! Du gör mig glad iaf =)

2009-05-15 @ 18:30:52
URL: http://malinbanalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0