Lycka är: Sista veckan innan studenten!

Livet är bra underbart! Såhär lycklig jag har varit de senaste dagarna var nog flera år sen.. I love life!

Igår hade vi ju våran studentskiva och den var så lyckad! Kunde inte blivit bättre. Ska försöka berätta så kortdraget och intressant som möjligt så ni orkar läsa. Det började klockan 18, trodde vi.... Vi kom ett gäng då och stod å trampade på låste men då visar det sig att de inte släpper in förrän klockan 19... Så vi gled över till en krog intill och tog varsin öl/drink och hade trevligt innan middagen :) Här är lite bilder från de:



Sen öppnade people och RTV:s studentskiva upp portarna och vi gick in och den efterlängtade skiva började... Innan middagen delade vi ut alla band till Klassens;



Här ser vi några klockrena, klassens: Bitch, Lyckopiller, Fnitterpitt, Man och Klassens Pang på rödbetan som jag blev :)



Sen dukades det upp till middag som var helt underbart god btw!


Sen skulle det hållas en jävla massa tal, maten hann ju kallna tio gånger om innan man kunde få äta ifred... :)
 Baran fick oss alla att skratta! 

Sen så ropade toastmastern upp mitt namn i slutet, jag hade ingen aning om varför, men några hade fått höra att jag skrivit en låt men jag skulle inte sjunga den. Men nu blev jag upptryckt på scen så jag hade inget val. Det var jättenervöst och pinsamt, men samtidigt är jag glad att jag gjorde det. Blev lite rörd av allting.




Sen vart det lite sentimentalt i några minuter innan festen började, då var allt kalas igen!



Tack Uffe G för 3 underbara år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0