Vad händer?

Efter en lång dag av plugg och frustration sitter jag nu ute på balkongen i eftermiddagssolen och försöker få några minuter avkoppling innan jag ska ut till jobbet... Jag har skrivit på historian idag, ett tag kändes det ganska ljust sen insåg jag att jag inte kommer att hinna.... Grät, skrek å fick panikångest i typ 1 halvtimme, skitjobbigt, jag insåg att jag skulle behöva läsa typ 7 olika böcker för att kunna skriva denna uppsats som jag vill ha den. Jag vill vara helt insatt innan jag reflekterar och skriver om något. Om jag ska kunna besvara den frågeställningen jag har kommer jag inte hinna klart, eller jag kommer iaf inte bli nöjd med slutresultatet, jag är nöjd med en del av det jag skrivit, men mycket fattas och jag vet inte vad.. jaja

Jag undrar vad som händer ikväll... pappa drog nyss och kommer inte hem, ja gud vet när... Inga planer, börjar friskna till.. Ska jag sitta hemma själv å glo på robinson eller händer det något? Emster skulle äta middag hos Cathen, lät mysigt å de visste inte vad som hände sen... Jag får väl se vad som händer... Inga planer iaf. Skulle va fetnajs med grillparty :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0