Boys, Boys, Boys!

Jag funderar på att bli nunna, ellér iaf asexuell? Haha.

Nej men seriöst, jag orkar inte hålla på att ens tänka på kärlek, trots att man ser det överallt, egentligen bryr jag mig inte, men när alla går runt och är "så kääära" å lyckliga är det ju svårt att inte börja fundera. Fundera på om det kommer hända mig igen. Eller har jag haft min lycka här i livet? Jag hoppas verkligen inte att så är fallet... Hehe... Klart som fan man vill vara kär, samtidigt som det är så himla skönt att vara ensam. Runt omkring mig finns både kärlek och otrohet. Det finns säkert några fina pojkar där ute. Men samtidigt har jag svårt att få förtroende till dom. Den ene har flickvän men skickar snusk sms till en annan tjej, en strular med en tjock fet å ful brud medan han säkert har en vacker och underbar tjej i sitt hjärta, men han är för feg, en annan bara leker runt, utan att ta något seriöst. Tro inte att jag är desperat, men jag har bara funderat på detta ett tag. Jag vet att man inte ska gå runt å leta vilket jag, tro mig, absolut inte gör. Tvärtom, jag blundar för att jag tycker det känns som att mitt lopp är kört. Vilket jag innerst inne vet att det inte är, men det är lättare att blunda, och låtsås att inte se...

Jag vet inte vad jag ska säga med allt detta svammel. Jag är en otursfågel, när det gäller män, eller så är killar bara konstiga. Jag vet inte. Kärlek? Finns det? Antar att det blir vad man gör det till. Inte mycket vill säga.

Godnatt

Nu kanske ni tycker att jag har höga krav.. Haha, drömma får man iaf, och här e min drömman! ;)


Kommentarer
Postat av: anette

kärlek har jag gett upp för långe sen och är inte detdär allas drömman bör de.. aa, tänka efter. haha!!

2009-11-17 @ 22:38:06
URL: http://anettebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0