En Lugn Fredag

Hej! Manda börjar sjuka till sig.... Hostar å lite febrig, inte så kul. Så ikväll blir det lugnt, är hemma ensam för tillfället, ska snart koka lite pasta å steka korv till middag, Mums!

Skolan idag har varit seg som satan! Vi skulle egentligen haft TV studio, men det vart inställt så vi kollade på gamla elevers dokumentärfilmer.... Jag var ju lite krasslig så jag halvsov typ.

Jusste, igår var vi och såg premiären av New Moon, den var jättebra! Förutom alla 200 skrikande fjortisar som gallskrek varje gång Edward visade sig i bild.... Får se den i lugn och ro senare istället. Men innan bion gick jag å Carro lite i affärer och jag hittade en supersnygg grå jacka som jag bara måste köpa! Den är liksom det jag letat efter, min skinnjacka är lite för kall, min Goose blir lätt för varm, så denna skulle vara en perfekt mellanjacka...


Kommentarer
Postat av: cattfiz

Ja känner mig fan oxå sjuk detta är inte bra amanda :O

jackan var skit snygg föresten passar dig werry well!!! ha en mysig lugn fredag puss

2009-11-20 @ 17:44:19
Postat av: millsan

grrr ^^ jackan passar dej perfekt!

2009-11-20 @ 19:23:44
URL: http://millrill.blogg.se/
Postat av: Baran

såg bilden via FB var bara tvungen att säga att jackan var skit fin!

2009-11-21 @ 10:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0