Hostelihost

Stannade hemma idag, är så jäkla förkyld så det blev bäst så. Vill ju hellre vara i skolan, så jag har rätt mkt ångest över att sitta här hemma och lata. Men nu sitter jag här, med en kopp te i handen, pluggbok i den andra, på teven rullar en gammal repris av project runway. Som sagt, rätt tråkigt att vara hemma, jag sitter bara å tänker på vad jag missar.... Men jag tar igen det imorgon, för då ska jag gå till plugget iaf! Oavsett om ja e snorig eller så. Jag måste iaf upp på benen i eftermiddag, har lovat att sitta barnvakt till Lilla Alessia, och det är inte så ansträngande, så runt 3 tiden ska jag åka in till stan. Nu ska jag iaf snyta mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0