Tv-fest och Hjeltedåd

Oj. Nu var det länge sen jag bloggat igen.. Facebook status är ju mycket lättare å går så snabbt.. I tisdags var det TV- fest på Imperiet i skrapan som jag och rätt många från klassen var på. Det var trevligt, dock helt galet mycket folk så de var svinigt jävla trångt därinne. Men men, jag hade trevligt, lite för trevligt med tanke på att jag skulle jobba kl 8 dagen efter, som tur var fanns Ema"The saviour" Persson, hon lät mig sova i hennes nya lägenhet i Självaste skrapan så vid halv 12 tiden var det bara att ta hissen upp till 14e våningen sen låg man i sängen typ ;)

Men ändå, var jag så äckligt trött och rätt bakis på morgonen när jag smög upp. Var så trött att jag tog Emmas pengar som låg på bordet och glömde mitt tågkort... Smart! Nej... Sen tog jag bussen till Luma station och Delight studios. Där skulle vi spela in en 5 min lång sponsorfilm för TV4 gruppen, Henrik Hjelt var spokesperson och skötte sig galant. Dock vart det en låång dag, men det var det ändå värt. Lägger upp lite bilder från igår, bilderna från TV festen har jag inte :S






1. Henrik in action, killen måste ha en pronter inbyggd i hjärnan
2. SKulle betala Parkering åt honom, tänk om jag hade varit kriminell? hehe.... Mastercard + bilnyckel= Bad combo...
3. Klockan är nu sju på kvällen, alla är på topp, speciellt Pontus och John (Foto)
4. Magnus(producent) vill också vara på topp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0