Den där Mandie ;)

Jag har inte orkat blogga, var ju på maskerad med min kära klass igår för er som inte visste det. Å  så jääävla trevligt det var. Har inte varit på så bra humör på ett bra tag. Temat var film och TV och alla hade verkligen ansträngt sig till 1000! På festen kom bland andra, 2 stycken Marlyn Monroe, Rambo, Lara Croft, Arwen i sagan om ringen, BluesBrothers, Baby i Dirty Dancing, Den där Mary(Mandie=Me), Snövit och en massa andra superfina karaktärer! Bilder kommer förhoppningsvis imorgon, å då jävlar ska ni få se på bra utklädnader! :)¨

Denna dag har varit rätt seg, eftersom jag gick upp halv 5 på morgonen i fredags och jobbade hela dagen, efter jobbet åkte jag direkt till festen, och kom inte hem förrän kl 3 imorse. Sen nu på kvällen har lite andra saker hänt, men jag tror att den fysiska tröttheten kommer att få mig att somna in ikväll. Skriver förhoppningsvis mer imorgon om allt går vägen.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0