2 dygn, med ytterst lite sömn och mat.

Puh. Gissa om jag är trött? Som ett jävla as. Dagen som sådan började klockan halv 2 och hade föreläsning, innan det pockade jag upp Kristin i skolan och vi  brummade genom stan. Efter plugget åkte jag  tillbaka med bilen som vi fått av Elias mamma (Tack) som teambil att flytta all utrustning med. Men nu är som sagt all filmning klar, och det är sååå skönt! Men nu återstår minst 10 timmar redigering.

Igår kväll höll vi på till 3 på morgonen, återigen med filmandet. Vi var på ´TV4 på första passet och på skolan andra. Efter 15 timmars slit utan mat kan jag säga att vi var rätt så slut. Har så ont i ryggen idag så jag vet inte vad, och jag kände mig så jäkla bakis imorse, trots att jag inte var det :D Men men, det är en grym känsla att få knyta ihop säcken på ett projekt iaf. Bilder kommer senare! :D Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0