En trevlig Lördag :)

Hej!

Igår var en mycket trevlig kväll hemma hos David&Co. Jag och Nett åkte dit tillsammans och väl framma var det några från klassen där, en del dalmasar och lite annat folk. Men ååååh så fint han bodde. Jag var så jävla fascinerad/avundsjuk! Underbart, stort, luftigt, snyggt, mysigt... Ja och massa till! :D När klockan började bli över 1, och festen var i full gång var vi tvungna att dra till tåget. Men man ska ju lämna festen när den är som bäst, för efter det banar det ofta utför. Dock när vi kommit till tuben, och vi ser att den inte går förrän om 10 min!!!!!! Och sista tåget gick om 15..... Stress och Paniiiik! Väl framme på centralen har vi typ 1,5 min tills tåget går. Vi springer verkligen för livet, jag tror att jag ska ramla ihop men jag tvingar mig själv till att kuta hela vägen, och vi hinner med sista tåget på sekunden! Vi slänger oss in igenom dörrarna som är påväg att stängas och verkligen slänger oss ner, ramlar in i vagnen, flåsandes och helt utslagna. Men fan vilken skön känsla att vi hann med!!!! Woho, var hemma runt 3 i min säng inatt, helt okej iaf. Här kommer lite kort från igår :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0