Ja, jag lever, till fullo dessutom!

Hej. Har ju lagt ner bloggen mer eller mindre. Kändes som att andra saker varit viktigare. Men nu satt jag här och fick ett litet behov av att skriva.... Känns lite konstigt då det var ett tag sen sist.

För er som inte vet har jag ju nu börjat på min nya utbildning. Medieinstitutet, TV-Produktion. Det är toppen, kommer bli supertufft, men jag älskar min klass och tror att allt kommer att gå finemang. Orkar inte skriva så mycket om vad som hänt. Men jag lägger upp några passande bilder, och sen kommer jag förmodligen skriva som att inget har hänt imorgon. SÅ förvänta er ingen synopsis eller så, för det orkar jag inte! Bya bye!

Jobbade lite som prod.ass...




Varit på lite "Hejdå, för vi drar till L.A. party"


Träffat denna pingla



Lärt känna 32 nya, helt underbara människor

Och skrattat en del.



Jobbat på en god väns bröllop.



Kommentarer
Postat av: anette

nejmen? kolla vem som är tillbaka!

2009-09-08 @ 22:04:27
URL: http://anettebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0