Bajsboken

Godmorgon Godmorgon! Solen skiner och fåglarna kvittrar. Eller inte. Det är apmulet och Format-Harry mal på i klassrummet. Photoshopkurs på tulegatan dag 3. Men det är i alla fall fredag och det är underbart. Sitter och funtar på om jag ska köra bodypump ikväll eller dricka nån öl med fina klasskamrater. Tror det lutar åt det första. Jag har syndat riktigt mycket den senaste veckan. Donken, godis..... Jag måste skärpa mig....

Jaja, igår åkte jag och hälsade på Sebbe i fittja, jag lagade köttfärssås som vi båda slängde i oss glatt, dock hade jag typ spillt ut ett halvt pepparkar i köttfärsen så starkt vart det :) Haha, nu har jag även lovat honom att jag ska ta med mig bajsboken nästa gång vi ses. För er som inte läst den, gör det! :D Den är skitrolig, vi läste den när jag var lite och jag skrattar lika gott nu 10 år senare. :)


Kommentarer
Postat av: D.A.D

Ja Du compis/dotter... Suck! (not) Hälsa den TREVLIGE Mr. Seb från mig! Skön, klok & RIKTIG kille det (enl. mina intryck iaf) Puss på're!

2010-04-09 @ 18:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0