Crazy Girls Night Out

Det vart en jätterolig kväll igår med tjejerna :) Ett härligt gäng att festa med. Det dracks vin, dansades till backstreet boys och spice girls, nostalgiska samtal, fnitter och skoj! Vi förfestade hemma hos Elin innan vi drog vidare mot rickards, liiite för tidigt, det var typ helt folktomt på stället. Så jävla orutinerat ;) Men efter en timme (eler två) kom det lite folk och jag hann dansa alldeles sådär lagom mycket inna Leffe ringde kl 1 och kom å plockade upp mig. Så jag kom i säng i skaplig tid efter en mer än OK kväll. Tack för det!

Idag borde man ta sig en lång promenad inna  solen går ner, men jag vet inte vart jag ska gå. Vill ha ett mål liksom. Ska senare under dagen lägga upp bilder på hur fint mitt rum har blivit, för er som sett hur det kan se ut när jag inte städat ;) Hihi. Men nu kommer lite bilder från igår som jag tror kommer tala för sig själva.!






Haha denna fina bild får avslut inlägget ;) Tejerna tyckte jag behövde pushas upp lite...

Kommentarer
Postat av: malin verner

Mycket lyckad kväll :D

2010-04-11 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0