En hypad Amanda = ett hypat inlägg

Puh, vilken dag.... Jag orkar inte skriva så mycket om den mer än att jag hatar missförstånd, jag hatar negativitet och jag hatar att bli "lilla gummad". Jag är ingens lilla gumman. Inte för att något gjort så mot mig idag men det händer och det gör mig förbannad, som satan. Så nu var det ute i hetluften.

Just nu sitter jag hemma, har nyss kastat i mig (läs: hetsätit) mat eftersom jag ska iväg å träna om någon timme. Kan inte göra det på tom mage för, ja, för det går bara inte. Blev en burk hare kuvär (vet inte hur det stavas, gröna bönor?), som jag fräste med lite rödlok och tomat, samt några skivor mozzarellaost :) Gott och mättande, som satan. Är för tillfälled spymätt. Så nu vet ni det också. Ikväll blir det ett kortare spinningpass följt av corepass. Bränna bränna bränna fläsk!!! Tjohoo! Juste, vad jag inte nämnde var att jag nyss syndade i mig en kexchokladbit.... Jag som varit så duktig med socker, men den skrek på mig: Äääääät Mig!!!!!!!!!!!!!!!! Så det gjorde jag, och nu har jag världens skuldkänslor, för mig och kexchokladen... :( Så kan det gå ibland... Nu blir det ingen mera synd på dagar iaf! Det ska jag har klart för mig. Träning och bra kost= finare kropp? Eller nåt...

Ligger nu utfläkt i sängen med uppknäppta byxor på grund av min uppjästa mage .. Suck. Jaja massa struntprat, eller juste! Jag fick ett inspelningsjobb från fyran nästa vecka, var ju ett tag sen sist så det känns superkul! Ska spelas in en massa fina brölloppsvinjetter inför kungabrölloppet som ska rulla på kanalen som jag förstod det. Funderar på att spy, men jag är ingen bulimiker så jag låter bli. Får träna bort skuldkänslorna och fettet istället.

Tjingeling på er alla missrooare!

Kommentarer
Postat av: D.A.D

haricots verts (på dansk/norsk: aspargesbønner)

Jag har 2 burkar hemma. B.F. 2011-12-31 Hämta?

2010-04-21 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0