Ett pendeltågsinlägg, lika tråkigt som de låter

Jag behöver något uppiggande, något omvälvande, nytt och fräscht. Det var långe sedan jag gjorde något annorlunda och crazy. Det var länge sedan jag hade så där barnsligt kul, på riktigt. en sån helg skulle jag vilja ha, men helst kanske inte ensam. Men om jag känner mig själv rätt så kommer ingenting hända, allt kommer att se ut precis som vanligt, jag tränar, äter, går ut och försöker ha roligt, är hemma före 12, vaknar kl 10, äter frukost, solar och sitter av resten av dagen. Men man kan väl hoppas på att något i mönstret bryts :) hoppas hoppas. Just nu sitter jag på tåget påväg in mot skolan. Skönt att börja halv 11 för en gångs skull. Har haft en skön morgon med en bra frukost. Vädret skulle ju såklart kunna vara bättre för att jag skulle kunna vara på riktigt bra humör, men det är okej, helt okej. Ikväll blir det någon form av träning, vad vet jag inte ännu. Gud, jag kommer inte på något mer att skriva här på det inspirationslösa pendeltåget så jag avslutar här. Ha en bra dag i snöblasket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0