I all hast och slafs

Hej! Skriver lite i all hast innan jag ska hoppa i träningskläderna och brumma ner till centrum för att köpa en present till morfar som fyller år idag! Grattis Moffa! Sen åker jag dit och grattar honom innan ja drar vidare till sats och en efterlängtad body pump!

Idag har det varit en väldigt bra dag! Vi har haft en långt och givande möte med Mr. Redaktör Johan Ripås himself. Trots att han är ett bigshot i branschen är han så jordnära och pedagogisk. Vi spånade ideér och innehåll till vår dokumentär och han kom med jättebra feedback och tips! Så nu ska vi hålla kontakten under projektets gång, så det känns jättebra!

Nu fick jag magknip och huvudvärk.. Douh! Kan varfa för att jag slafsade i mig maten utan att varken tugga, njuta eller andas! Haha, Amanda i ett´nötskal! Vart en burk makrill i tomatsås och lite grönt!

Nej nu klockar tickan höll jag på att skriva. Men ni fattar vad jag menar??

Hejdå!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0