Kalla mig tråkig...

Jag vill bara tacka för en trevlig dag och kväll! Tack emma för att du fixade mitt hår! Är så himla nöjd! (såklart) och tack Melissa, emma& Hanell m. Flera för en trevlig kväll med gott vin, skratt och en allmänt lagom kväll. Ja, kvällen blev helt lagom, förmodligen tack vare mitt kloka beslut att skippa rickards och åka hem och sova istället. Kalla mig tråkig eller lat, jag vet att jag gjorde rätt val iaf. Lagom är nog bäst ibland ändå? Jag kanske har varit lite SMS sjuk ikväll, men sån e jag ibland :) hoppas ingen tagit illa upp. Nu ska jag iaf sova någorlunda sött och vakna relativt pigg imorn. Hoppas ni som är på R har kul :) Puss å kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0