Shoo i Solen!

Shoo i Soolen som en vän till mig sa! Underbart väder vilket får humöret att stiga! Just nu sitter jag inomhus i skolan, men ska bege mig utåt så fort som möjligt.

Inför kvällen är jag delad. Jag har fått en saftigt erbjudande om att träffa två av mina favoriter i Uppsala och hitta på något bus. Men eftersom att plånboken är rätt tom, ja trots att jag fått studiebidraget idag så har jag skulder som gör att jag får ligga lågt på spenderingsfronten..... Jag ska försöka leve snålt... Så vi får se hur jag gör. Kanske blir en snålöl eller ett billigt glas vin på fredagspuben och tidig hemgång, ska ju träna imorgon bitti kl 9... Jaja nu kallar lunchen på mig så vi får höras senare!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0