Jag försöker och försöker

Nytränad och sådär lagom skönt sladdrig i kroppen :) Först powerwalk från stationen hem och sen body pump. GI dieten eller vad man nu ska säga fungerar bra, idag har jag inte haft något sockersug, knappt iaf :) Dock vet jag inte om jag äter helt rätt, men jag försöker iaf.

Efter lunch idag när vi hade studioövningar i skolan fick jag agera scripta och sist bildproducent. Bossarnas boss på tv inspelningar. Jag vågade inte gå in i rollen först, man har verkligen ansvar och bestämmer över allt och alla. Men tillslut slutade jag bara oroa mig och försökte mitt bästa, gick in i kontrollrummet och drog igenom programmet, det gick väl helt okej i alla fall, för att vara första gången? :) Här är några bilder lånade från emelie från dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0