Vad händer med min kropp?

Inatt vaknade jag av att mitt hjärta slog i 180, jag vaknade alltså av typ hjärtklappning, hur läskigt som helst. Kallsvettig och jätteskakis, jag blev jätterädd och visste inte vad jag skulle ta vägen.Hjärtat bara stegrade kändes det som. Till slut efter mycket velande väckte jag sebbe som hjälpte mig att tillslut få ner mitt hjärta i hyffsad normal takt igen, jag vet inte hur det hade gått om jag varit ensam.... :S Och jag har aldrig fått sånt där hjärtrus förr, och vet inte varför jag fick det. Det var nåt som var fel iaf, nåt som kroppen och hjärtat sa ifrån om..... Mycket tjat, men jag tar det på allvar och jag ville bara prata om det. Någon som upplevt samma sak kanske? Berätta gärna isf.

Jag kör ju fortfarande hårt på GI, men jag äter ändå näringsrikt och dricker rätt bra med vatten så det borde ju inte ge mig några hjärtattacker, dock vet jag att man första veckan när man ställer om kroppen från att äta socker och kolhydrater att man kan bli väldigt trött och orkslös vilket jag verkligen är, och snurrig i bollen. Men det ska förhoppningsvis snart gå över och kilona ska rasa. Mycket klagande i detta inlägg känner jag, försöker skriva nåt mer positivt senare ikväll. Tills dess, ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0