Vill man dricka vin får man vara tjock dagen efter....

Det blev en rolig kväll igår! Tack för det alla som var med. Vart inge uppsala, jag hade verkligen inte råd med det... Men nästa gång! :) Igår vart det fredagspub till 19:00, sen drog ett gäng vidare hem till Ema i skrapan och chillade innan dom andra skulle dra vidare till Medusa. Sebastian kom förbi innan jobbet, stackarn, han ville ju såklart festa vidare med oss men hade en lång natt på seven eleven att se fram emot. För att kanske få honom att må lite bättre följde jag med honom till jobbet, jag fick en kaffe och vi pratade lite.  Han har lovat mig att hjälpa mig med ett träningsprogram så att jag ska bli av med det fettet som jag vill bli av med. Alltså inte brösten och magen utan lår och rumpa! Vi får väl se hur det blir med den saken :P

Jag har lite dåligt samvete idag. Dels för att jag drack några glas vin igår och dels för att jag skulle ha tränat imorse kl 9, body pump som är så kul... Men icke sa nicke. Jag har hört att oavsett vilken mängd man dricker spelar det ingen roll, träningen ger ingen effekt, och kan tvärtom verka ineffektivt på kroppen. Så jag tar en vilodag idag och kör lite kondition/styrka imorgon istället. Ikväll ska jag in till stan och vara barnvakt ett par timmar åt Alessia, sen efter det hem och åka till Hanell som har en liten avskedsfest för att hon ska åka iväg utomlands och jobba i 7 månader. Men det blir väldigt lugnt och nyktert ikväll :)

Jag ser ju sådär lagom taggad ut påväg till puben...

Men blev lite gladare...

Bild snodd av Marie....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0