För er som inte visste.

Alla snackar om det. Det går inte att undkomma.... Men jag bara måste säge det igen...


SL Suger!

Så nu var det sagt. Känns skönt. Jo, för idag bestämde sig sl för att paja en elledning eller liknande, så tågen mellan spånga och centralen var totalt inställda, ersättningsbussarna gick inte att komma på och allt var bara kaos. Efter en tågfärd på typ 1,5 timme, så stannade tåget i spånga och alla dumpades av. Efter ett tag när jag insåg hur mkt kl var och hur lång tid det skulle ta innan sl hade åtgärdat problemet kom bålsta tåget, så jag gjorde som många andra, tog tåget och åkte hem igen..... Var hemma vid 12 typ :/ sjukt dåligt!

Men men, jag får se det positiva i all skit. När jag kom hem hann jag åka till mediemarkt och inhandla ett par sport hörlurar som ja kan ha när ja springer, sen åkte jag hem och sprang 30 min på bandet. Ska även på bodypump ikväll vilket känns bra! Nu ska jag hänga tvätt och sen slappa lite!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0