Happy fuckintines day!

Hemma från Söder och barnvaktande. Det har gått bra, varit soft och skönt. Men! A big BUT! Som jag har syndat! Tvi tvi tvi! Jag mår piss, eller mitt samvete mår piss, mina organ, mina muskler. Jag har ätit, en massa skit, som jag inte får äta längre, Skit som sabbar min kropp när det gäller träning och hälsa.

Godis, chips, kladdkaka, läsk, tacos....... Usch fy blä. Jag vill bara glömma. No more!

Nu var det glömt. Typ. Imorgon blir det dubbelpass på gymmet, 1 timme spinning, 1 timme body pump. Har bokat upp träningsschemat i veckan, som jag fan ska hålla, även om det blir tajt med schemat i skolan. Men vafan, allt för beach 2010, eller?

Om jag ska försöka se positivt på saker och ting. Visst jag har syndat, men vafan. Jag röker inte, jag har inte druckit alkohol på länge, jag har tränat minst 5 gånger i veckan... Mm... Men ändå känner jag mig så jävla värdelös. Inte bättre med att det är alla hjärtans dag idag. Bara en massa kärlekspar överallt, jag blev fan deprimerad när ja satt på tuben idag. Hm. Jag vill inte ha något förhållande, vill bara känna mig uppskattad, uppmärksammad, lite älskad. Thats all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0