Hej Missrooläsare

Förlåt förlåt. Nu var det 4 dagar sen sist. Men det är mkt, som vanligt och bloggen kommer lite i sista hand.

Veckan har varit upp och ner, vi har haft jättebra föreläsare i skolan, både skådespelare, regisörer och manusförfattare,  den bästa var en Manusförfattare/producent som har skrivit bland annat "jägarna", och johan falk filmerna. På tisdag kommer Tomas Alfredsson till vår skola och föreläser, ni vet han som regisserat "Låt den rätte komma in" bla.  Spännande.

Vi är  full gång med våra dramaprojekt, jag är producent och har börjat lite på min grupp nu, så det blir nog bra i slutändan. Jag själv måste sköta all planering och skit, men det är bara till att göra, får se om ja hinner idag eftersom jag vid halv två ska åka in till stan och möta upp lilla Alessia som jag ska vara med idag och imorgon, vi ska gå och se "Till vildingarnas land" på bio idag och äta något gott till middag hade jag tänk! Nu ska jag hoppsa in i duschen! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0