Lite random frågor och svar.

Hur lång är du?
176 cm

Hur löd det senaste sms:et du fick?
”Ja. Önskar att man skulle vara hemma. Men, men lika bra att vara på topp!”

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms helt klart, jag har lite av telefonfobi. Men jag jobbar på det.

När vaknade du i dag?
20 över 11 tror jag, i en garderob på golvet ^^

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Det var länge sen jag verkligen asflabbade, kommer ihåg hur min bästis Tove kunde ligga i sängen med ansiktet i varsin kudde och bara skratta tills vi fick ont i hela kroppen. Men jag skrattade rätt bra igår hemma hos David.

Sover du med eller utan kläder på dig?
Med trosor.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Jag är faktiskt en strumptjej. Strumpor är mysigt.

Tycker du om kaffe?
Jag älskar kaffe, men bara periodvis. Nu kommer ju Starbucks till Sverige, Tummen upp!

Tycker du om att mysa/kela?
Ja det är klart. Vem gör inte det. Hade jag haft någon att mysa med nu hade jag myst som bara den!

Vill du ha barn?
Ja de vill jag nog. Inte än på ett tag, men så småning om.

Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, jag har aldrig riktigt skadat mig eller ens åkt med någon i ambulans.

Vad spenderar du helst pengar på?
Helst? Just nu är det mat, naturdiet, frukt, bär, grönt. Och träningskläder. Men om jag fick välja så skulle jag bara köpa skor! Älskar skooor!

Äger du dyrbara smycken?
Ja, mitt Tiffany & Co halsband jag fick på min student.

Vem är den roligaste människan du känner?
Oj det finns flera roliga människor som ja känner, Baran Molla är en kul prick, likaså mina klasskamrater Robin och Annso, Jag själv är också jävligt rolig ibland, när ja får till det! ;)

Kan du byta olja på bilen?
Japp. Klart ja kan!

Dansar du i bilen?¨
Hahaha, ja satt faktiskt och tänkte på det i bilen häromdan, när jag får låna volvon som man kan dunka bra musik i så brukar jag under körningens gång alltid köra en lite show, slår med händerna på ratten, slänger med huvet och sjunger högt.

Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Johan Kottorp och Jonas Johansson

Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Oj va svårt. Ehm. Emelie gav mig en kram i fredags J

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen speciell. Kanske Emma ibland.

Har du någon piercing?
Japp.

Civilstånd?
Så singel som en singel kan vara.

Är du fåfäng?
Nja, jag tränar och försöker äta rätt, men jag brukar inte orka sminka mig varje dag. Jag solar ibland.

Ångrar du någonting du gjort?
Ja, man ångrar väl mycket. Mycket med mitt temperament och min attityd.

Hur gammal är din pappa?
52

Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åka till Thailand!

Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag älskar surströmming, har kört cross (fiddy), har haft tuppkam och snaggat på sidorna.

Svär du ofta?
Ja, alldeles för ofta. Jag svär otroligt mycket. Jävligt/jävlar är en favorit.

Sverige när det är som bäst?
Junikväll, 19 grader varmt, sol, rosé på baksidan i goda vänners sällskap.

Vad har du ätit i dag?
Inte så bra mat. En tunnbrödsrulle, lite russin, minimorötter, hajmalsfile, vitvinssås och champinjoner.

Vad har du för utbildning?
3 år på medieprogrammet, radioinriktning, just nu läser jag en 2 årig KY utbildning inom TV- Produktion.

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Hmm. Magen kanske.

Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Brösten och benen.

Vilken är din sämsta egenskap?
Negativitet och stress.

Saknar du något?
Kärlek och pengar.

Vad gör dig glad?
En oväntad, varm och ärlig kram. (och pengar)

Vad ska du göra i helgen?            
Jag ska på Kent konsert på Annexet på lördag! :D Och bärjafilma våra dramafilmer.

Vad är det knasigaste du gjort?
Färgat håret knallrosa inför en punkfest när jag var typ 14. Tog typ ett år att bli blond igen…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0