Mot åkersberga!

Nu är jag klar inför att börja bege mig mot åkersberga och möta upp en massa ifrån klassen. Vi ska nämligen se på en klasskompis Revy/Fars som han både har skrivit och medverkar i. Eftersom det är sista föreställningen idag är det även middag och party efteråt. Ska bli spännande att se vad det blir för folk.

Jag har iaf haft panik över vad jag ska ha på mig, men tillslut blev det till att leta fram det här neonrosa sommarlinnet från garberoben, köpte det på JC förra veckan för 49 kr men tänkte spara det till sommar och brunbrända ben. Men icke sa nicke. Till det har jag en läder/mockakjol från H&M för 199 kr. Hittade även lite gamla kedjor jag hängde kring halsen, pä fötterna ikväll blir det ett par mockastövletter med stilettklack och platå från have2have.se

Nu ska jag dra! Tjenixen!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fan! Du drar till åkersberga utan att hälsa på mig? :o haha. Jag tänkte också gå på revyn ju, men kom inte för jag va sjuk. Hur kul hade det inte varit om vi sprang på varann där, haha. Vem känner du på revyn? :)



Puss & Kram

2010-02-08 @ 13:58:04
URL: http://tessilull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0