Panikångest eller vadå?

Tjo! Mätt på belåten, trött å ont i kroppen. Men det är så det ska va! :D Loving it! Sådär lagom ont lite överallt i kroppen, slickar man på armen så smakar det salt och gott! Haha. Nej men, jag är nytränad och jag älskar det! Spinning och Core vart det idag!

Skoldagen idag var extremt jobbig. Jag brukar inte tycka att presentationer av saker man gjort är så jobbiga. Men idag var det verkligen det. Vi skulle ju skriva små manus, dialogbaserade. Jag har aldrig skrivit ¨på det sättet förut, och min ork och fantasi var inte på topp när jag skrev men jag såg det som en övning. Sen skulle några från klassen läsa upp manuset högt och sen fick man kritik på det. Grejen var inte den att manuset var katastrof, men tanken på att jag vet att jag kunde gjort något mycket bättre, men samtidigt att jag inte kunde gjort något storartad störde mig. Jag höll på att börja gråta, eller ville bara skrika och gå därifrån. Länge sen jag fick sån panik för något så litet... Hmm. skumt.. Men men, nu är det över. Ska skriva om manuset lite till på måndag så får vi se om jag känner mig lugnare.

Ikväll är det finalen av Paradise hotel! Moahaha! Jag har inte direkt följt serien men ikväll måste man ju kolla! Vi hörs senare! Bye bye!



(Bild från i somras, extrajobbet på golfbanan, funderar på om jag kommer hinna jobba i sommar igen?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0