Skuldkänslor..

Blev en spontankväll hemma hos Carro med filmen "Sommaren med Göran" som förövrigt sög, fyfan va dålig den var. Men men, vi skrattade för att vi ville. Det enda skämtet som var roligt, eller två rättare sagt. "Glöm inte att ta upp sjökorten!" -Göran " Nej, det är lugnt, vi har vattentät kamera!" Och det andra var: "Dra åt fanders!!!, Dra åt helvete!!! "Sa du Fanders?

Synd, för jag gillar Magnusson förövrigt. Jag ska snart åka hemåt, ska upp å träna imorgon bitti. Just nu sitter Tove och Carro å försöker röka vattenpipa. Men det är mest tove som röker och skryter över sina fina rökringar, Carro hostar mest. Jag tog ett bloss, och det var äckligt....

Jag har tryckt i mig en påse hjärtchips idag, tyckte först att jag skulle kunna unna sig det efter body pumpen. Men icke, min hjärna och kropp är sur på mig nu. Skuld, skuld skuld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0