Senaste...

äckliga lukt du känt: I måndagsmorse, på norrmalmstorg. De tömde alla avloppen precis breve busshållsplatsen, samtidigt som en sopbil körde förbi...
goda lukt du känt: Annsos felix mikropizza igår...
gången jag kände mig lycklig: Måste varit den 6 juni 2009, på min student.
gången jag grät: Igår kväll.
inköpet: Ett par träningshandskar på intersport. 100 kr
spanet: Förra veckan, på tunnelbanan. Mmmm.
person jag velat ge en käftsmäll: Haha. De kan ja inte säga. Men det finns en. Fan ja ja vill slå honom!
låt du hörde: Hjärta - KENT
film du såg: Låt den rätta komma in i fredags med netto!
mat du åt: Räknas fruktsallad och nötter.
kramen: Caroline imorse.
pussen: Haha! På munnen minns ja inte ens.
festen: I Åkersberga, för 2 veckor sen! Grymt skoj!
resan: Inget mer exotiskt än stockholm stad med pendeln på ett tag, annars var det chicago i våras.
glädje: Riktigt glädje? Studenten. Lite halvt glädje, något fyllerus för någon månad sen kanske?
dröm: Att jag hade stora bröst och var populär. Haha.
boken du läste: Snabba Cash
personen du träffade: Förutom mamma var det Andreas på gymmet.
personen du pratade i telefon med: Emma Magnusson
personen du fick sms av: Carolina Aspelin
gången du åt en 7-eleven korv: 3 år sen?
gången du sket: Imorse.
gången du var utomhus: halv 10 ikväll.
gången du sov: natten till idag? Mellan 23- 06:30

Senaste riktiga glädjen och lyckan i mitt liv....



Kommentarer
Postat av: emelie

miss amanda roo! dethär med att du var lycklig senast 2009 är INTE okej. vi får fixa det. och imorgon ska du få den mysigaste kramen ever! puss!

2010-02-18 @ 00:26:55
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/
Postat av: anette

alltså.. typ överallt. kapar alla jag ser bara för att det är så roligt och svara på dem! :D

2010-02-18 @ 17:39:47
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0