Banditrockawards2010!

Tjoho! Äntligen har blogg.se bestämt sig för att fungera. Nu tänkte jag berätta om den helgalna kvällen på tyrol igår!

Vi började fixa oss hemma hos Nettos farfar i Sumpan, runt halv 6 åkte vi inåt stan i kylan och anlände till en rätt lång kö utanför tyrol. Efter 15 min blev vi insläppta, det tog inte lång tid förrän första ölen var i hand! Rock n´roll! Efter 2 timmars öl och skratt drog galan igång med Bollnäsmartin och Peter ledde det hela. Åh, Programledaren peter är fan bra fin alltså... Juste innan det så öppnade självaste MUSTASCH med några låtar! SÅ jävla grymma! Fick gåshud och ett lyckorus i hela kroppen.

Kvällen dundrade på, i rätt långsamt tempo. Vi skrattade, snackade med snubbar, gubbar och rockers! Träffade en asskön brud och hennes bror, fick komplimanger, drack jäger, öl, öl och mera öl, sjöng, klappade händer, dansade! Under kvällens gång är jag och Anette överens om att hon vann 2 skabbpoäng och jag fick 3 kriminalitetspoäng ;) Moahaha!Sen fick vi nog och begav oss hemmåt, eller snarare till sundbyberg!

Eftersom blogg.se inte vill tillåta att man laddar upp bilder så får ni väl kolla på facebook eller hålla ut ett tag till:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0