Blue blue Hair!!

Hejhopp! Sitter hos frissan, nyslingad å har nu en silvertoning i håret :) haha under hela eftermiddagen har emma haft en ascool/wierd kund. Typ 45 bast, tattoos all over the place, typ 30 piercibgar i ansiktet. Han blekte först sin mohikan/tuppkam och bockskägg, och nu har emma och Melissa kämpat med att få allt i en koboltblå färg som han vill ha, efter det ska han sätta i blå dreads i bakhuvudet. Haha fattar noll, men han verkar nöjd!!! Våga vara egen säger jag, pepp på det!!! Jag fruktar över att ta mig hem. Ute är det snökaos, i biltrafiken och i det kommunala... Blir inte kul, får hoppas att man hinner hem innan sats stänger... Jaja vi hörs ikväll om jag kommit hem ordentligt!

Kommentarer
Postat av: anette

HA! så balla måste vi bli när vi blir gamla. blått hår man!

2010-01-27 @ 23:12:36
URL: http://anettebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0