Den mest graciösa elefanten på Afrikas savanner!

Haha! Jag gick på Sats Afro! Det gick ju sådär! Haha, men jag hoppade runt och ruskade på hela kroppen efter min bästa förmåga, och svettig blev jag, och det är väl det som räknas? Innan det gick jag, Emma och Jessica på Yoga, första gången för mig. Det var skitjobbigt, iaf om man är så stel som jag. Men skönt, man blev jätteaslappnad i hela kroppen. Nu är jag hemma, har ätit lite yougurt och bär och nu måste, verkligen måste jag skriva klart mitt jävla manus, och inspelningsschema, och floorplan!!!!!!!!! Av med Teven! På med musik! Hitta manusförfattaren i mig själv! Ho hoho ! Nu kör jag!

Hörs när mitt manus är klart, förhoppningsvis...

Jag på dansgolvet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0